A nyári szoftverfrissítés után kaptuk az információt a gyártótól, hogy az Eco Hub-ok elérik a gyártó Proxy Szerverét, de az Update szervert nem, emiatt jelent meg sok felhasználónál a 4 villogás. A vezérlésben azonban semmi problémát nem okoz ez a jelenség.

Fontos információ, hogy az Eco Hub rendszert a NOBO gyártó kivezeti, így további szoftver fejlesztést, frissítést nem fog küldeni a rendszer.

Emiatt ez most egy normális állapot. A gyártó a vásárláskor megadott garanciát, illetve a támogatást további 10 évig fenntartja a jelenleg futó Eco Hub rendszerekre.

Egy teljesen más platformra épülő új terméket fognak hamarosan bevezetni, mely átveszi az Eco Hub helyét.

 

Lehet az EcoHub-ot a 115-ös szoftver verzióról frissíteni?

 

Elnézést kérünk az Eco Hub villogásával kapcsolatos kellemetlenségekért.

Nincs különbség az SW 115 és 116 között, kivéve a villogást, és jelenleg nincs lehetőségünk a frissítésre.

Fejlesztő csapatunk keresi a megoldást, de egyelőre nincs ütemezett időpontunk.

Ha a rendszere működik, nem kell semmit tennie.

Ha a rendszer folyamatosan zölden világít, vagy 4x villog, az azt jelenti, hogy a Hub oldaláról jelenleg minden működik.

 

 

Mi a teendő ha most az EcoHub-ba beírt programot nem követik a panelek

 

A következő napokban (várhatóan 25’ február) megjelenik egy fontos frissítés a Nobø Energy Control alkalmazáshoz.

Kérjük, győződjön meg arról, hogy az alkalmazás frissítve van a legújabb verzióra, hogy élvezhesse a fejlesztéseket.

Ez a frissítés az iOS és Android legutóbbi frissítései után néhány felhasználó által tapasztalt kompatibilitási kihívások kezelésére készült.

Bár jelentős előrelépés történt, folyamatosan dolgozunk az alkalmazás teljesítményének finomításán és javításán, hogy a lehető legjobb élményt biztosítsuk.

Új szoftververziók:

Nobø Energy Control: 6.0.1

Dimplex energiaszabályozás: 3.0.1

 

Köszönjük megértését, és köszönjük, hogy naprakészen tartja az alkalmazást. Maradjon velünk a további frissítésekért!